[O2] Jak wyregulować czułość hamulców ?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • ali7
    Ambiente
    • 2008
    • 179

    #51
    Zamieszczone przez Enriquez
    ali7,

    coś się faktycznie zmienia, czy to tylko takie subiektywne odczucie?
    Sluchajcie, to rzeczywiscie daje efekt. Pedał hamulca bierze wczesniej i jest twardszy. Przy gwałtowniejszym wcisnieciu autko zdecydowanie mocniej nurkuje. Po zmianie zrobiłem 300 km, zatem przekłamań raczej nie ma. Przed nastepna dluzsza trasa zmienie na 3 i sprawdze.
    Wczesniej mialem pewien niedosyt i zawsze hamowalem pulsacyjnie na "dwa", bo drugie nacisniecie powodowalo pewniejsze hamowanie. Teraz bierze przy pierwszym :diabelski_usmiech

    loru, co do pompy, to w FL mam MK60 a przed FL MK70, ale jeszcze sie nie bawilem z nia z braku czasu. Skoro piszecie, ze tam ten kanal jest nieaktywny, to u mnie pewnie tez tak bedzie :? . Chyba, ze ta opcja została zaszyta w innym kanale?
    @200KM

    Komentarz

    • lilo
      RS
      • 2006
      • 4315
      • Mercedes-Benz

      #52
      może przy pompie MK70 też się da to przestawić ale najprawdopodobniej ta funkcja jest zablokowana loginem , podobnie jest jak chcemy np. zmienić kąt zapłonu w starszych silnikach wtedy jest wymagany login 12233
      Daniel

      Komentarz

      • czyzyk64
        Elegance
        • 2008
        • 866

        #53
        no pompy z MK70 na MK60 to ja już raczej zmieniać nie będę . No tiudno, a trochę strachno grzebać w tym ABSie aby czegoś nie przedobrzyć Wygląda na to iz pompy MK 60 maja w sobie ESP.

        Komentarz

        • loru
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 4286
          • Octavia II (1Z3)
          • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

          #54
          Zamieszczone przez ali7
          loru, co do pompy, to w FL mam MK60 a przed FL MK70, ale jeszcze sie nie bawilem z nia z braku czasu. Skoro piszecie, ze tam ten kanal jest nieaktywny, to u mnie pewnie tez tak bedzie :? . Chyba, ze ta opcja została zaszyta w innym kanale?
          przed LF też były montowane MK60 ale wtedy jak ktoś domówił sobie ESP, ja nie domawiałem wiec księgowy przyciął koszta i wpakował MK70.

          Zamieszczone przez lilo
          może przy pompie MK70 też się da to przestawić ale najprawdopodobniej ta funkcja jest zablokowana loginem , podobnie jest jak chcemy np. zmienić kąt zapłonu w starszych silnikach wtedy jest wymagany login 12233
          być może ale nic na ten temat nie znalazłem w necie

          Zamieszczone przez czyzyk64
          no pompy z MK70 na MK60 to ja już raczej zmieniać nie będę
          ktoś pisał, że niby się da , tylko trzeba inną wiązkę ale nie interesowałem się tematem więc trzeba by poszukać.

          Zamieszczone przez czyzyk64
          Wygląda na to iz pompy MK 60 maja w sobie ESP.
          dokładnie
          O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

          Komentarz

          • czyzyk64
            Elegance
            • 2008
            • 866

            #55
            zastanawiam sie co trzebaby było jeszcze dolozyc do auta aby mieć ESP
            - napewno juz wiemy iz musi byc inna pompa np. MK60
            ktoś wie co jeszcze?

            Komentarz

            • lilo
              RS
              • 2006
              • 4315
              • Mercedes-Benz

              #56
              czyzyk64, już gdzieś ten temat był przerabiany poszukaj może znajdziesz , bo moja szukajka jakoś nie chce zemną współpracować :x
              Daniel

              Komentarz

              • abstinent
                RS
                S_OCP Member
                • 2007
                • 4842
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                #57
                czyzyk64, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...ight=kodowanie

                Komentarz

                • Polon
                  Rider
                  • 2010
                  • 315

                  #58
                  Zamieszczone przez aren
                  Witajcie. Zmiana w vcds nic nie dała.

                  Chciałem też wyjaśnić, że nie chodzi mi o zmniejszenie siły hamowania, tylko o to, żeby pedał hamulca nie reagował od momentu kiedy spanie na niego piórko a dopiero jak wcisnę go powiedzmy 2 cm, dlatego myślałem, że to się gdzieś jakąś linką/śrubką reguluje.

                  Jednym słowem chodzi mi trochę luzu na pedale.
                  Odradzam dokonywania jakichkolwiek zmian w ustawieniach systemu hamulcowego. Bez posiadania odpowiedniej, kompletnej wiedzy o działaniu całego systemu jest to niebezpieczne.
                  Problem tzw. "ciężkiej nogi" można rozwiązać w prosty sposób zakładając dodatkową sprężynę cofającą pedał hamulca lub założyć inną, mocniejszą.
                  Pozdrawiam

                  Komentarz

                  • czyzyk64
                    Elegance
                    • 2008
                    • 866

                    #59
                    abstinent, dzieki znalazłem.

                    Komentarz

                    Pracuję...